بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


لیگ برتر استارت چندباره می خورد!

و اما . . .

لیگ برتر بعد وقفه ای کوتاه دوباره از سر گرفته خواهد شد.هفته هشتم لیگ برتر در حالی امروز آغاز خواهد شد که به دلیل شرکت دو تیم اصفهانی در بازیهای آسیایی و دیدار استقلال با سایپا که قرار است فردا برگزار شود،امروز با شش دیدار پیگیری خواهد شد.

در مهمترین دیدار امروز قرمزهای پایتخت بعد از باخت به حریف سنتی خود و معرفی هیئت مدیره جدید باشگاه،با روحیه نه چندان مناسب به مصاف شاگردان اصغر کلانتری در شیراز مقابل فجر سپاسی این شهر قرار خواهد گرفت.

همیشه بازی های بعد از دربی برای هر دو تیم بازنده و برنده حساس بوده و اگر تیم بازنده دوباره ناکام باشد،باید منتظر حواشی های بسیار بدتری نسبت به قبل و حتی جابه جای های در راس کادر فنی آنها باشیم و همچنین در تیم برنده هم ممکن است به علت غرور بیشتر از اندازه موجب عدم موفقیت در بازی بعد دربی خود شوند و در این تیم هم دیگر یادی از برد در دربی به فراموشی سپرده شود و برعکس آن هم ممکن است با یک پیروزی دیگر به عرش برسند و دست نیافتنی تر بشوند.

حال منتظر برگزاری بازیهای هفته هشتم می نشینیم .


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 7 / 1390برچسب:استقلال-روحیه-غرور-شروع چندباره لیگ, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com